Kierrätys kynttilänjalka


Kynttilänjalka kierrätysmateriaaleista

Nakkaatko tavaran heti roskiin, jos se on rikkoutunut? Vai mietitkö voisiko sitä käyttää kenties johonkin muuhun tarkoitukseen kuin mihin se oli alunperin tarkoitettu?

Haljennut kahvikuppi

Mulla on kaapissa lojunut pari sievää valkoista kahvikuppia, joissa on pienet hiushalkeamat. Niitä sitten oon siirrellyt pois tieltä, kun oon ottanut ehjiä kuppeja kahvipöytään. Kun en ole raaskinut niitä rikkoutuneita poiskaan heittää.

Kynttilänjalka pöytäkynttilälle


Oon nähnyt kuvia, joissa astioita yhdistelemällä on tehty ties minkämoisia tarjoiluvateja ja kynttilänjalkoja. Joten kynttilänjalaksi päätyi minunkin kahvikuppi ja tassi.

Varsinaisesta askartelusta ei varmaan voi puhua. Tässähän vain liimataan pikaliimalla yhteen kuppi ja tassi. On sopivan nopeaa ja helppoa jopa mulle.

Ja varsin söpö tuosta tulikin. On paloturvallinen, koska paksu kynttilä ei tuosta pääse keikahtamaan. Lisäksi tykkään siitä, kun tassissa on kunnon reunat eikä sula steariini pääse niin helposti valumaan pöydälle. 

Näin sai haljennut kahvikuppi uuden elämän kynttilänjalkana.

Kynttilänjalka ainekset




Kommentit

KATSOTUIMMAT POSTAUKSET